- Проект «Країна здоров'я»
- Проект "Майбутнє України”
- Проект "Педагог ХХІ століття"
- Імідж школи
- Проект шкільного самоврядування: Шкільна газета – «Лідер Times»
Мета проекту: Створити сприятливі умови для покращення здоров'я дитини, її всебічного розвитку; Підготувати до відповідального життя в родині та суспільстві.
Завдання проекту: Побудувати навчально-виховний процес таким чином, щоб він не тільки поліпшував фізичний стан учнів, а й укріплював їх сили та можливості. Скоординувати зусилля учасників навчально-виховного процесу, спрямувати їх на збереження та розвиток здоров'я учнів. Формувати та розвивати культуру здоров'я серед учасників навчально-виховного процесу, організувати їх життєдіяльність на позиціях здорового способу життя.
|
Категорія проекту: робота з обдарованими дітьми Мета проекту: створити сприятливі умови для розвитку творчого потенціалу молоді, пошуку, підтримки і стимулювання інтелектуально і творчо обдарованих дітей та молоді, самореалізація творчої особистості в сучасному суспільстві.
Завдання проекту: · Розвивати природні задатки дитини · Постійно допомагати дитині у їх вдосконаленні · Постійно тримати в полі зору успіхи дитини · Проводити індивідуальні консультації з усіх питань, що цікавлять учня · Підштовхувати до виконання все складніших завдань · Тримати тісний зв‘язок з батьками дитини · Приймати з учнем участь у конкурсах, олімпіадах та гуртках · На уроках звертати особливу увагу, давати індивідуальні ускладнені завдання · Проводити профорієнтацію дитини на здобуття професії, пов‘язаної з успіхами та нахилами дитини
Ознаки обдарованих дітей: · Вони завжди чимось зайняті і дуже активні · Хочуть знати про все більш докладно і вимагають від дорослих додаткової інформації · Навчання їм у задоволення · Здатні займатися самостійно · Уміють критично оцінювати дійсність · Урок цікавий для них тоді, коли використовується проблемний метод · Мають сильне почуття справедливості · Ставлять безліч питань дорослим
|
Мета: створити узагальнений «професійний портрет» учителя нового тисячоліття. Завдання: |
Реалізація міні-проекту «Імідж» · мета, завдання, етапи · загальна концепція Імідж навчального закладу – це його емоційно забарвлений образ, що, закріпившись у масовій свідомості, транслюється в зовнішнє середовище. Сьогодні позитивний імідж школи відіграє роль додаткового ресурсу управління й розвитку. Метою створення іміджу школи є підвищення її конкурентноздатності на ринку освітніх послуг. Реалізація проекту «Імідж» в школі має сприяти формуванню спланованого образу школи на основі наявних ресурсів, залучення інвестицій, установлення й розширення партнерських зв’язків. Провідна ідея проекту: «Пишайся школою і зроби все, щоб вона пишалася тобою» Учасником проекту є педагогічний колектив школи. Під час втілення проекту в життя створюються й реалізуються: · Програми розвитку школи сприяння здоров’ю. · Проектування особистісно розвивального змісту навчально-виховного процесу загальноосвітнього навчального закладу. · Проект «школа – проти СНІДу", «Молодь на роздоріжжі». · Активізується методична робота через об’єднання «Школа високої педагогічної майстерності», «Школа становлення вчителя». · Головною метою роботи школи є створення освітнього середовища, у якому здоровий спосіб життя стане мірилом освіченості, загальної культури особистості.
Що ж передбачає такий зміст? Такий зміст діяльності з підготовки педагогічного колективу до усвідомлення необхідності змін і впровадження нововведень передбачає: o формування відповідного інформаційного поля на основі залучення педагогічного, учнівського й батьківського колективів до різних форм співпраці (конференції, збори, семінари, наради, зустрічі з досвідченими вчителями, відомими науковцями); o здійснення моніторингу якості освітніх процесів у навчальному закладі; o оприлюднення кількісних і якісних показників.
Пишайся школою і зроби все, щоб вона пишалася тобою Головною метою роботи школи є створення освітнього середовища, у якому здоровий спосіб життя стане не тільки свідомою потребою кожної людини, а й мірилом її освіченості, загальної культури, шляхом розвитку загальної креативності учасників начально-виховного процесу, методом активізації інтелектуального потенціалу, залучення до творчої діяльності, зростання рівня компетентності особистості. Мета проекту: · побудова хорошої школи – перший крок до формування її іміджу Завданнями проекту є: · створення школи, яка б вирізнялася з-поміж інших яскравою індивідуальності, викликала бажання працювати чи навчатися тільки в ній; · турбота про високу репутацію; · формування традицій; · створення привабливого образу педагога. Термін реалізації проекту: 2011 – 2016 рр. Прогнозований результат: підвищення конкурентноздатності освітнього закладу. Висновок Перше враження залишається надовго! Тож правилами діяльності педагогів школи повинні бути: Ø компетентність; Ø ввічливість; Ø налагодження особистих взаємин із батьками, створення позитивних емоційних зв’язків (для задоволення потреби батьків у відчутті своєї значущості). Позитивному іміджу школи загрожує: Ø зневажливе ставлення педагогів до батьків; Ø відсутність досягнень громадського плану; Ø байдужість колективу; Ø необ’єктивна інформація, яку поширюють «ображені» відвідувачі.+ Реалізуючи проект «Імідж», ми створили середовище, у якому разом навчаємось, працюємо, спілкуємося і розвиваємось. Вважаємо, що у формуванні іміджу навчального закладу повинні брати участь усі, діяльності успіху, створити сприятливі умови для самореалізації всіх членів колективу. |
Мета проекту: Забезпечення права дитини на вільне висловлювання шляхом створення шкільної газети, проведення прес-клубу для юних журналістів та їх навчання. Основні задачі: · реалізувати на практиці право дитини на вільне висловлювання; · розширити знання молоді з громадянської освіти; · розвивати навички критичного мислення; · розвивати творчі здібності та вміння викладати свої думки в письмовій формі; · активізувати молодь у громадянській журналістиці; · розвивати навички планування та роботи в команді.
Кроки: 1. Підготовчий етап: зібрання ініціативної групи; проведення занять та тренінгів; постановка проблеми (обговорення ситуації). 2. Ідеї для проекту. 3. Формування редакції, розподіл обов’язків. 4. Планування роботи, узгодження умов випуску газети з адміністрацією. 5. Створення та постійне проведення прес-клубу. 6. Випуск газети. 7. Організація навчань для членів редакції та юних журналістів. 8. Моніторинг (відслідковування та корегування). 9. Презентація проекту "Шкільна газета – "Лідер Times”.
Очікувані результати: · Створено шкільну газету, де розміщені матеріали юних кореспондентів, в яких вони вільно висловлюють свої думки, своє ставлення до проблем, що їх хвилюють і, таким чином, реалізовують своє право на вільне висловлювання; · учнівська молодь набула знань з громадянської освіти; оволоділа навичками співпраці з громадськими ЗМІ; · учасники проекту набувають уміння роботи в команді, застосовують навички критичного мислення на практиці;
Вік та кількість учасників: представники шкільного самоврядування, юні кореспонденти, редактори класних стіннівок, волонтери (10 осіб) віком від 12 до 17 років.
Випуск №1-2014
|